27 Aralık 2014 Cumartesi

KERAMİKA LANSMANI 2015 "KERA & MİRA AŞKINA"


       Merhabalar hepize... Sizlere  Keramika Seramik' in davetiyle 13 Aralık 2014 Cumartesi günü katıldığım İstanbul Wow Hotels Convation Center' da   Keramika Seramik 2015 Kera & Mira  Aşk  serisinin lansmanından bahsetmek istiyorum. Uzun zamandır pek katılmadığımdan böyle etkinlik yazısı yazmamıştım, Keramika Seramik benim için hem ürünlerini severek kullandığım hem de Tekirdağ Melek Marka Temsilciliğini yaptığım için çok ayrı bir yere sahip. Bu yüzden bol fotoğraflı bir postta hazır olun.
     Blogger arkadaşlarımla beraber otelde çok güzel bir şekilde karşılandık ve tabi önce hepsiyle ben uzun zamandır görmediğim için hasret giderdim ve sonra lansmana başladık. Keramika Seramik'in Genel Müdürü Sayın Emin Yüce ve Ticaret ve Reklam Departman YöneticisiTuğba Öztürk'ün ev sahipliği yaptıkları  2015 Aşk  Serisi KERA&MİRA lansmanı oldukça keyifli ve aldığımız bilgilerle oldukça verimli geçti... Sayın Emin Yüce firmanın yeni ürünleri ve hedefleri hakkında bizleri bilgilendirdiler... Biz bloggerlar için hazırlanan tek tek bloglarımızın tanıtıldığı ve bizlere de kendimizi tanıtmamız için yapılan sürpriz hepimizin çok hoşuna gitti doğrusu, burada da farkını ortaya koydu Keramika Seramik...


        Veee beklenen an; Kera & Mira Aşk Serisi ile buluşmamız hepsini herkesten önce bizlerin görmesi...  Aman Allah' ım biz bayanların kesinlikle aşık olacakları çok güzel ve yepyeni ürünler anlatmaya kelimeler yetmez buyurun anlatmayayım hepsine bakın bayılacalsınız...



      Aşk dolu sofralar için harika bir seri, Keramika Kera & Mira ile aşka gelmemek imkansız... Ama tencere setleri ve çay setinde gözüm kalmadı desem yalan olur, bayıldım hepsine...





      Tüm bu birbirinden güzel ürünler için  www.keramikashop.com tıklayayıp ziyaret edebilir; hem bu ürünleri inceleyip hem de kolay bir şekilde satın alıp Keramika Seramik ürünlerinize kapınıza kadar getirerek sahip olabilirsiniz.


      Lansmanın ardından Keramika Seramik ailesiyle beraber güzel bir yemek ve muhabbetin ardından bol bol fotoğraflar çekip bu keyifli günü sonlandırdık. Dedim ya bol fotoğraf olacak diye buyurun bunlar da bizden kareler...






      Bu görünce çok beğenmiş olduğum  Keramika Seramik' in bu günün anısına bana hediye ettikleri servis tabaklarımla kahvaltı sunumum. Çok keyifle ve severek kullancağım  bu ürünü de tüm keramikalarım gibi...


      Bu harika gün için Keramika Seramik ailesine çok teşekkür ediyorum, inşallah böyle güzel etkinliklerde tekrar buluşmak üzere hoşçakalın sevgiler...

Keramika Seramik'i sosyal ağlarından takip etmeyi unutmayın...
www.keramikashop.com

Facebook Adresi : https://www.facebook.com/keramika.seramik

İnstagram Adresi :http://instagram.com/keramikashop

Twitter Adresi  : https://twitter.com/KeramikaSeramik

1 yorum:

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı ve güzel bir yıl dilerim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...