23 Mayıs 2011 Pazartesi

ÜMMÜHAN'IN SOFRASI ve AYRILIK........


            Bu yazıyı çok neşeli bir şekilde yazacağımı düşünmüştüm ama ben şu anda çok hüzünlü ve ağlamaklıyım. Çünkü bu güzel sofrayı hazırlayan canım arkadaşım,dostum Ümmühan ile tayinleri çıktığı ve bu yüzden ayrılacağımız için çok üzgünüm.  Kıbrısta tanıştığım canım dostumla ikimizinde aynı yerlere tayinimiz çıkmasına rağmen Kıbrıs'tan ayrılırken nasılda üzülüp ağlamıştık sanki bir daha görüşemeyecekmişiz gibi. Bu sefer nasıl ayrılacağız şimdiden kötü oldum ben...
           Şimdi arkama dönüp baktığımda görüyorum ki çok güzel dostlar biriktirmişim hayatımda ama gerçekten dost olanları. Sadece sevinçleri, iyi günleri değil, hüzünleri hastalıkları kötü günleri paylaşabildiğim dostları. Benim gibi gurbette yaşayanlar ne demek istediğimi çok iyi bilirler çünkü gurbette önemlidir böyle dostlar, arkadaşlar. Bu ayrılışları, vedaları, tekrar yeniden başlangıçları çok yaşadım ve yaşayacağım daha ama sevemeyeceğim bir türlü, sevilecek gibi de değil zaten. Bugün bir çok yerde bir çok insan için karışık duyduların yaşandığı, sevinçli ve hüzünlü bir gün olduğunu biliyorum, hepsi için herşeyin hayırlı olmasını diliyorum. 
            Alışıyor insan, maalesef ki alışıyor herşeye ayrılığa ölüme bile, her ne kadar kabullenmek istemesede.
           Böyle karışık duyguları hissettiğim bir güne denk geldi arkadaşımın sofrası, içimi döktüm sizlere rahatladım. Geçtiğimiz cuma Çerkezköy'de oturan can dostum Ümmühan' da diğer dostlarımız  Eylem ve Çiğdem ile beraber çok keyifli, bol kahkahalı ve tıka basa yediğimiz (çünkü sofra hiç toplanmadı ve durup durup yedik ) harika bir gün geçirdik. Ümmühancığımın ellerine emeğine sağlık, muhacir böreğini ben çok seviyorum diye her zaman marifetli elleriyle açar güzel arkadaşım, öğrenip kendim yapmam farz oldu artık, zira o gidince kim yapacak bu lezzeti bana :(  Neyse ben çeşmeleri açmadan kaçayım artık arkadaşımın yaptıklarıyla sizleri başbaşa bırakıyorum.
Sevgiler.............

 TUZLU KEK

 ZEYTİNYAĞLI YAPRAK SARMA

 KAKAOLU PASTA

 YOĞURTLU KIZARTMA

ISPANAKLI MUHACİR BÖREĞİ

FINDIKLI KURABİYE

13 yorum:

Noblesse dedi ki...

Ümmühan nefis şeyler hazırlamış, ellerine sağlık.Sizinki bir taraftan keyifli bir taraftan hüzünlü bir buluşma olmuş.Umarım bir gün tekrar biraraya gelirsiniz.

evcilik dedi ki...

Arkadaşının ellerine sağlık,güzel bir sofra olmuş ama ayrılmanıza üzüldüm,uzaklar bitirmiyor gönülden bağları aksine perçinliyor ama hep gurbette olan biri olduğum için bir arkadaştan bile ayrı düşmenin boşluğunu bilirim....
dilerim Allah kavuşturur yeniden...

marifet ellerimizde dedi ki...

sofra nefıs..rabbım hayırlı kavusmalart nasıbetsın:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

öncelikle çok sevdiği dostan ayrılmanın ne demek oldğunu ben çooook iyi bilirim hala alışamadım 3 ay oldu sana kolaylıklar diliyorum
masada süper kalem gibi sarılı dolmalara bayıldım ellerinize sağlık sevgiler

Özgen dedi ki...

üzülme arkadaşım herşeye alışıyor insan zamanla ARKADAŞININ ELLERİNE SAĞLIK HEPSİ GÜZEL OLMUŞ SEVGİLERİMLE...

mutfagabuyrun dedi ki...

hem hüzün hem neşeyi bir arada yaşamışsınız cnaım.hayırlısı olsun.masa harika.yapan arkadaşın ellerine sağlık.sevgiler.

Aycan dedi ki...

Canım sıkma canını, önemli olan gönüllerin bir olması.Keşke sizde merzifon'a gelseniz.

Çok sevgiler;

olsada yesek suzan dedi ki...

noblesse, inşallah canım çok teşekkür ederim.

evcilik, gönül bağımız hiçbir zaman kopmayacak biliyorum çok sağol canım.

marifet ellerimizde, amin çok sağol..

fatma, çok sağol canım.

özgen, evet alışıyor maalesef çok sağol.

sevda, çok sağol

aycan, çok sağol canım kısmet neden olmasın değil mi...

ASLI dedi ki...

gurbette arkadaslik cok önemli gercekten.Bazen bir barcak cay icip bir iki kelime konusacak kisiye hasret kalirsin...
hayirli olsun artik ne diyelim

Gülcan dedi ki...

sofra şahane olmuş yapanların ellerine yiyenlerin ağzına sağlık.üzülmeyin.biryerde olamasanızda kalpleriniz bir .telefonda insan birbirinin sesini duyması onun iyi olduğunu bilmesi ble insana yetiyor yeri gelinc. kalpler isterki hiç sevdiklerimizden ayrılmayalım ama hayat mücadelesi. sevgiler.

Unknown dedi ki...

KIYAMAM SANA YA :((İNSANOĞLU İYİ KÖTÜ HERŞEYE ALIŞIYOR MALESEF DİLERİMHERŞEY GÖNLÜNCE OLUR CANIM..
SEVGİLERİMLE..

Unknown dedi ki...

İnan çok üzüldüm.
İnşallah yine kavuşursunuz canım benim.
Arkadaşının ellerine sağlık.
Öpüyorum.

sende zayıfla dedi ki...

diyetle ilgili bilgiler ve deneyimlerim. faydalı paylaşımlar bu blogda olacak beklerim

http://sendezayfla.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...