27 Mayıs 2011 Cuma

BU SEFER BENDEYDİK :)


İŞTE BENİM SOFRAM...
     Dün bizim kızlarla ( Ümmühan, Eylem, Çiğdem, Muradiye ) bende toplandık :) İki gündür hazırlanıyorum malum çocuklarla hazırlanmam uzun sürüyor. Misafirlerime hazırlıklarla  uğraşırken bloguma girmeye fırsat bulamadım, sizleri de ziyaret edemedim, merak ediyorum neler yaptığınızı. Bu akşamda misafirlerim var bu günlükte beni maruz görün artık. Bu demek oluyor ki bir soframı daha yayınlayacağım sizlere.
      Canım arkadaşlarım için hazırladığım soframda yaptıklarımın tariflerini tek tek yayınlayacağım, şimdilik sadece fotoğraflarını görün istedim. İşte yaptıklarım, önce hangi tarifi istersiniz bakalım.....

( Resimlerin altındaki isimlere tıklayarak tariflere ulaşabilirsiniz. )

 AÇMA (Çiğdem'den)






22 yorum:

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ellerine sağlık canım ne güzel bir sofra ve menü hazırlamışsın:) hayatım bayıldım hepsi harika ama ben profiterole bakmaya doyamadım yiyenlere afiyet olsun
sevgiler

Elifin Terazisi dedi ki...

Ohh sefanız olsun, ellerinize sağlık:)

Unknown dedi ki...

hepsi nefis görünüyor ellerinize sağlık

Noblesse dedi ki...

Allah muhabbetinizi artırsın.Hepsi nefis görünüyor.

mutfagabuyrun dedi ki...

hepsi harika görünüyor canım.özellikle salata çok şık.ellerine sağlık.öpüyorum.

Sanattryemek dedi ki...

cok renkli bir sofra olmus hersey harika gorunuyor elinize saglik

ASLI dedi ki...

ben de geleyim mi sana ? Kaldimi bunlardan ? :))
HARIKA bir sofra ya.Ne yapmissin böle :)

Unknown dedi ki...

tamda ismine layık "olsada yesekkkkkkkkkkkk:)))))))))"
bende geleyim belki birazda olsa kalmıştı hıı?:))
afiyet olmuştur eminim:)

olsada yesek suzan dedi ki...

fatma,
elifin terazisi,
cafe portakal,
noblesse,
sevda,
sanattıryemek hepinize çookkk teşekkür ederim güzel yorumlarınız için...
aslı ve sezobigo, kalmadı hiçbirinden hepsini sildik süpürdük ama siz yeterki gelin ben sizin içinde yaparım, teşekkürler canlarım...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. İsmine yakışır sofra olmuş. OLsa da yesek onları. Çilekli cheescake beni benden aldı.
Sevgiyle kal.

Aycan dedi ki...

Dost masası bir baska oluyor canım.Ne iyi etmişsinizde toplanmışsınız.Hele masadakiler beni bitirdi resmen.Ellerine sağlık.Öpüyorum seni.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

OFOFOF ellerine emeklerine sağlık canım.Hepside nefis görünüyor.
Sevgilerimle...

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık gerçekten bayağı uğraşmışsın ama değmiş sevgilerimle...

nesrin dedi ki...

Cok güzel seyler hazirlamissin ellerine saglik. Umarim bir o kadar güzel gecmistir.

yedirenk dedi ki...

ah o sofrada bende olmalıydım hepside birbirinden güzeller tam bir renk şöleni olmuş ellerine sağlık canım...

Reyhani dedi ki...

Ohhhhh..yaaaa daha ne oldunnn...Allahımm bol sohbetli şekilde yemeyı nasıp etsınn canımmm

LeylaK dedi ki...

gecenin bu saati bakmamak lazım bunlara , çok güzel görünüyorlar , çok lezzetliiiii, sevgiler..

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

PROFITEROL HARIKA GÖZÜKÜYOR

bolkepce dedi ki...

Ben önce profiterol tarifini alayım lütfen :) sonra diğer tatlının, sonra diğerinin, diğerinin... Yani hep tatlıların :)
Ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Oyyy oyyy hepsi birbirinden iştah açıcı ve güzel görünüyor.
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

Mutluanne dedi ki...

Merhabalar
Sofranız harika olmuş elinize sağlık.. Blogunuzun ismine takılıp geldim,iyi ki gelmişim
Sevgiler

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

Hepsi çok güzel ellerinize sağlık ama şeker kızlar daha da güzeller.Allah nazarlardan saklasın.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...