11 Mayıs 2011 Çarşamba

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN......

      Aslında bu güne dair çok yazacaklarım paylaşacaklarım vardı sizlerle. Ama bloguma çoğu arkadaşımın ulaşamadığını bildiğim için yazmak gelmedi içimden ve karşılaştığım sorunlar sebebiyle yine kendi adresime geri döneceğim herhalde. İnşallah kısa bir süre sonra bu ulaşım sorunu çözülecek diye umuyorum. Anne olmak çok farklı ve çok güzel bir duygu. Ben her zaman Allah'ıma şükrediyorum ki bana iki kere bu duyguyu yaşattığı için. Allah'ım tüm bebek bekleyen ve bebek sahibi olmak isteyenleri boş çevirmesin diliyorum. Bir bebek doğunca bir anne doğarmış, çok severim ve çok katılırım bu söze. İnsan kesinlikle anne olunca bambaşka hissediyor kendini ve kendi annesini daha iyi anlıyor diye düşünüyorum.

        Bilmem bu yazılarımı okuyabilecekmisiniz, bir iki kere daha yayınladım ama bloguma kimse giremiyor sanırım. Eğer düzelmiş olurda okuyabilirseniz biraz gecikmişte olsam tüm annelerin anneler gününü kutluyorum ve Allah'ım hiç bir çocuğu annesiz bırakmasın diyorum (amin). Bu güzel günde  Suay'ım ve Sualp'im bana çiçek alarak anneler günümü kutladılar, canlarım benim siz Allah'ın bir lütfusunuz bana sizi çok seviyorum...

2 yorum:

Sanattryemek dedi ki...

masallah cok tatlisiniz,mutlulugunuz daim olsun ;))

ASLI dedi ki...

Senin de gecmis anneler günün kutlu olsun.Hep böyle gülümseyin ins,..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...