27 Şubat 2011 Pazar

DOSTLARLA GÜZEL BİR GÜN

        Geçtiğimiz çarşamba günü canım arkadaşım Ümmühan'la birlikte ve tabiki yanımızda üç küçük şekerle Lüleburgaz'da oturan arkadaşımız Eylem'e gittik.Ne olacak bu halim bilmiyorum son zamanlarda bu üstüste gelen davetler  birazda benim yemeyi seviyor olmam kilolarıma kilo katacak anlaşılan.Neyse, sabah Eylemcim bizi güzel bir kahvaltı sofrası ile karşıladı.Bende hemen çektim fotoğraflarını tabi.Eylemin fotoğraf çekeceğini bilseydim daha güzel hazırlardım demesine rağmen sofra gayet güzeldi.

 
KAHVALTI SOFRAMIZ

 
PEYNİRLİ AY ÇÖREĞİ

 
ELMALI KURABİYE
 
 
                                                               SİMİT

       Tüm bu lezzetlerin yanı sıra sıcacık sohbetlerle soframız çok keyifliydi.Bu güzel kahvaltıdan sonra biz salonda muhabbetimize devam ederken ( bu arada dört şeker suay-sualp-neslihan-çağın hiç durmadan koşuşturdular)  arkadaşımız Eylem'in annesi Müzeyyen Teyze bizim için yeni lezzetler hazırladı.Tıka basa yemiş olmamıza rağmen hayır diyemeyeceğimiz bir sofra daha kuruldu.Müzeyyen Teyze'nin yapmış olduğu ve benim ilk defa yediğim hıdırellez pilavı bir harikaydı.En kısa zamanda yapıcam bu pilavı ve tarifinide vereceğim.Görüntüsü bile iştah kabartıyor değil mi :) Sonuç olarak sohbet,kahkaha ve yemek dolu güzel bir gün geçirdik arkadaşlarımla ve inşallah en kısa zamanda tekrar bir araya gelmek üzere sözleşerek ayrıldık. 
         Bir sonraki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın, mutluluk dolu günler .....

                               
                                                   HIDIRELLEZ PİLAVI   
    
                             




1 yorum:

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

suziiiii bu hidirellez pilavinin tarifini istiyoruuuuum tam benlikmis butun gunun yemekle gecmis bende cok buyuk keyf alirim yemek yemekten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...